Samsung vinde telefoane foarte ieftine ca să nu piardă în fața Apple

de: Alexandru Puiu
15 03. 2015

Pentru că nu s-au descurcat foarte bine în ultimul an cu telefoanele premium, Samsung continuă să lanseze creaţii entry-level şi low end.

Deşi la finele anului trecut au început să apară zvonuri referitoare la restrângerea semnificativă a numărului anual de lansări de noi dispozitive, cu scopul de a-şi axa atenţia pe terminalele de vârf, se pare că nu au reuşit să se abţină. Un nou raport ajuns online zilele trecute confirmă faptul că, pentru a-şi menţine poziţia de lider la capitolul aparate livrate, Samsung va continua ritmul alert al lansărilor îndoielnice.

Primele informaţii pe marginea acestui trend au fost publicate de The Korea Herald şi menţionează clar că accentul se va pune pentru mult timp de acum înainte pe smartphone-uri low end foarte ieftine. Pentru că nu au probabil atât de multă încredere în telefoanele lor de vârf, doar în acest mod speră sud coreenii să-şi menţină poziţia în piaţă, comercializând cât mai multe unităţi ieftine.

Pentru a întări trendul definit mai sus cu argumente practice, în acelaşi raport se menţionează faptul că deşi , cel mai ieftin telefon 4G LTE al companiei, trebuia să ajungă doar în ţări aflate în curs de dezvoltare, precum Malaysia sau India, acesta se comercializează într-o mare parte a Europei. Până şi toate modele de Galaxy A şi Galaxy E se găsesc deopotrivă în diferite colţuri ale Chinei şi Indiei.